Mohutný a tvarovaný hrudník

Hrudník jako štít, aneb buďte sebevědomí.

Ostatní cviky pro posílení:

Kliky

Kliky, sedy-lehy, shyby a dřepy. To jsou cviky, se kterými se setkal snad každý, kdo někdy sportoval. Jsou to testovací cviky silové připravenosti a zároveň komplexní cviky na rozvoj síly, dynamiky i tvarování postavy. Zařazujte proto kliky v různých obměnách do každého vašeho tréninku hrudníku.

Zobrazit cvik

Kliky s vyvýšenýma rukama

Vyvýšením rukou se zacílení přenese více na horní část prsního svalu, při současném zapojení ramen a tricepsů. Tento cvik je jednodušší variantou standardních kliků.

Zobrazit cvik

Kliky s vyvýšenýma nohama

Vyvýšením nohou se zacílení přenese více na spodní část prsního svalu, při současném zapojení ramen a tricepsů. Tento cvik je těžší variantou standardních kliků.

Zobrazit cvik

Rozpažování v podporu na TRX

Jedná se o cvik velmi podobný kliku. Vždyť i jeho výchozí a konečná pozice vypadá stejně jako u kliků. Změna je pouze v trajektorii pohybu, kde by jste se měli snažit vést pohyb po oblouku a dostat se co nejníže mezi madla TRX.

Zobrazit cvik

Tlaky s gumovým expanderem

Jedná se o simulaci cviku "rozpažování s jednoručkama", popřípadě "bench press". Trajektorie pohybu může být tedy obloukem nebo přímá, vše záleží na vašich možnostech a zdatnosti.

Zobrazit cvik

Stahování gumového expanderu jednoruč z vrchní fixací

Použití gumového expanderu v tomto případě simuluje cvičení s využitím protisměrných kladek, resp. fitness stroje Peck-deck. Cvik je vhodné zařadit spíš na závěr procvičované partie.

Zobrazit cvik

Zdvih gumového expanderu se spodní fixací

Cvik technicky náročný, který je vhodné zařazovat až na konci tréninku prsního svalstva. Slouží k vyrýsování vnitřní strany prsních svalů a na jejich závěrečné prokrvení.

Zobrazit cvik

Kliky na balančním prvku souměrné

Jako balanční prvek lze použít podhuštěný balon, bosu, TRX, atd. Jednoduchým měřítkem vhodnosti a správnosti vykonávání cviků s balančním ztížením je pro vás počet opakování, který jste schopni provést v porovnání s provedením standardním, tzn. fixním.

Zobrazit cvik

Kliky na balančním prvku nesouměrné

Jako balanční prvek lze použít podhuštěný balon, bosu, TRX, atd. Jednoduchým měřítkem vhodnosti a správnosti vykonávání cviků s balančním stížením je pro vás počet opakování, který jste schopni provést v porovnání s provedením standardním, tzn. fixním.

Zobrazit cvik